Mnogi starši se ne zavedajo popolnoma svoje vloge v procesu izobraževanja otrok in sicer predvsem zato, ker so sedaj šole postale taki centri izobraževanja, ki po mnenju večine staršev vzame preveč časa, torej tudi ves čas v dnevu, ki bi ga otrok moral nameniti izobraževanju. Za tiste, ki se jim zdi, da je to veliko premalo časa, oziroma za tiste, ki so mnenja, da so otroci sposobni tega, da se ves čas učijo so centri, ki ponujajo izobraževanje otrok zven delovnega časa šolskih centrov nekaj idealnega, saj lahko tam njihovi otroci pridobijo odlično izobrazbo in razvijajo še nekatere druge pomembne sposobnosti, ki jih otroci morajo pridobiti, poleg tega, kar se uči oziroma je zapisano v učnih načrtih državnih šol. Sposobnost pomnjenja, daljšanje koncentracije in širjenje obzorji je prav tako nekaj, kar bi moralo spadati pod izobraževanje otrok kot druge stvar, ki se jih klasično uči v šolah, saj je pomembno, da otroke učimo tudi to, kako pridobiti nadaljnje znanje.
Seveda pa je za vse najbolj učinkovita možganska telovadba
Vaje, ki jih lahko izvajajo otroci sami ali pod budnim očesom vaditeljev so prilagojene za njih tako, da se osredotočajo na točno to, kar otrok potrebuje, torej poskušajo hkrati razvijati čim več sposobnosti hkrati, vendar v segmentih, ki so jasno ločeni in jih vključuje možganska telovadba. Vaje niso prilagojene le na starost otrok ampak tudi na njihovo sposobnost razumevanja, kako hitro napredujejo in kako se znajdejo v kateri izmed kategorij, ki jih vključujejo vaje. Da bi doseglo popolno izobrazbo otrok moramo poskrbeti, da je to, da se izvaja možganska telovadba, vaje, naloge in aktivnosti, nekaj, kar se izvaja redno in na ravni, ki je primerna razvoju našega otroka. Prav tako pa je pomembno, da so v proces vključeni starši, in da se ves čas ohranja intimen odnos z otrokom in okoljem njegovega izobraževanja.