Otroška trgovina

Specializirana otroška trgovina ima na voljo izdelke, ki so namenjeni otrokom.

V trgovini bomo tako lahko našli od otroške opreme, izdelkov za nego otroka, hranjenje, oblačila, dodatke in vse kar otrok potrebuje pri svojem odraščanju. V preteklosti je bila otroška trgovina del trgovine in je predstavljala le majhen kotiček, ki je bil namenjen otrokom. Danes seveda ni tako. Otroška trgovina se nahaja v skoraj vsakem mestu, v večjih mestih pa je slednjih več in lahko stranke celo izbirajo katero bodo obiskale. Večja kot je konkurenca, lažje bomo našli izdelke, katere iščemo, saj imajo trgovine večinoma različne dobavitelje. V eni trgovini so takšni dobavitelji spet v drugi drugačni. Nikakor ne bi bilo smiselno, da bi vsaka otroška trgovina imela izdelke vseh otroških dobaviteljev, ker ne bi bila dovolj konkurenčna in tudi preveč izdelkov bi morala imeti na zalogi. Nekatere trgovine imajo tako sklenjene tudi dogovore, da lahko izdelke dobavijo v kolikor bo povpraševanje, samih izdelkov pa nimajo v trgovini. Tukaj gre predvsem za izdelke višjega cenovnega razreda ali večje izdelke, ki jih ne bi bilo smiselno imeti v sami trgovini, kot je pohištvo, vozički, avtosedeži in podobno. Preden se nekdo odloči za odprtje otroške trgovine mora imeti vse potrebne papirje in dovoljenja. Tudi za izdelke je potrebno imeti papirje v kolikor izdelki niso izdelani znotraj evropske unije, je potrebno pridobiti tudi posebna dovoljenja za prodajo tovrstnih izdelkov. Otroška trgovina mora zakonodajo, ki velja za prodajo otroških igrač in izdelkov zelo dobro poznati. Otroci so prav posebej občutljivo področje, kjer je zakonodaja še posebej stroga. V trgovino pridejo mlade mamice in očetje, kateri potrebujejo nasvet, saj morebiti pričakujejo šele prvega otroka in nimajo veliko izkušenj, tako mora biti v trgovini zaposlena oseba, ki se spozna na izdelke in lahko mladim staršem svetuje pri nakupu. Je pa pomembno, da ta prodajalka ali prodajalec stvari razloži objektivno in mlade starše ne zavaja v želji, da bi kupili neki izdelek. V času interneta si lahko starši veliko informacij poiščejo tudi po internetu, a kljub temu mnogi menijo, da je pomembno, da jih slišijo od strokovnjaka, kar menijo, da bi prodajalec moral biti. Otroška trgovina mora imeti široko ponudbo, da lahko staši kupijo čim več izdelkov na enem samem mestu. Starši, ki pridejo v trgovino pogosto ne želijo hoditi od trgovine do trgovine oziroma od trgovca do trgovca in iskati, kjer bodo našli kakšen izdelek, vendar se odpravijo v trgovino za katero menijo, da ima največ izdelkov in da bodo lahko kupili največ. Prav tako je smiselno, da ima trgovina kotiček za otroke, ki se lahko igrajo v času, ko starši nakupujejo. Otroci lahko med nakupovanjem motijo sam nakup, če pa je otrok zaposlen, pa je starš brezskrben in se lahko posveti nakupu in tudi bolj premišljeno izbere iskane stvari. V kolikor so zraven otroci, ki se dolgočasijo, ti ves čas prosijo starše, da bi se igrali in le ti nimajo dovolj časa, da bi se lahko posvetili nakupovanju. Rezultat tega je lahko slaba izbira ali nepremišljen nakup.

Otroška trgovina ima prednost, da lahko v njej izdelke fizično vidimo, preden kupimo.