Tisk nalepk, ki bo popolnoma zadovoljiv željam in zahtevam strank

Tisk nalepk

Tisk nalepk je danes zelo enostaven, in obisk v poslovalnici sploh ni več potreben. Izbranemu ponudniku, ki se ukvarja s tiskanjem nalepk enostavno pošljete želeni dizajn, izberete format, tip papirja in želeno dodelavo. Celoten postopek je kratek in izjemno preprost, pozanimajte se le o obliki datoteke, ki je potrebna za izdelavo naročila. Ključnega pomena je, da se zanj odločite pravočasno, saj morate upoštevati tudi roke izdelave, ki so običajno od 3 do 10 dni. 

Pri oddajanju naročila je pomembno vedeti, da se cena izdelka pri večji nakladi običajno zmanjšuje, zato pred tem dobro razmislite o želeni nakladi tiska in pošljite povpraševanje za konkretno ponudbo. Omejitev praviloma ni, je pa od količine naročila odvisna tudi izbira tehnike tiska. Običajno se na primer za tisk nalepk, pri katerih potrebujete naročilo praktično čez noč, uporablja digitalni tisk, za daljše dobavne roke in večja naročila pa ofsetni tisk.

Reklamni letaki morajo biti tiskani izključno na kvalitetnem papirju

Sporočilnost reklamnih letakov je izjemno pomembna, zato sta njihova vsebina in izdelava ključnega pomena. Če želimo, da reklamni letaki dosežejo svojemu namenu, potem moramo biti pozorni na mnogo podrobnosti, za njihovo tiskanje pa moramo izbrati kakovostnega ponudnika tovrstnih storitev. Razveseljivo je, da lahko pri izbrani fotokopirnici za dizajn in vsebino reklamnih letakov poskrbimo sami medtem, ko je kakovost tiskanja prepuščena zaposlenim, ki so ustrezno strokovno usposobljeni.

Ker so reklamni letaki nekakšna oglasna sporočila manjših formatov, je pri njihovem tiskanju pomembno, da je kvaliteta papirja skrbno izbrana. Pomembno je, da so tiskani na najbolj kvaliteten in nekoliko trši papir, seveda pa je pomembna tudi kvaliteta tiska. Če želimo, da bodo reklamni letaki za stranke in mimoidoče privlačni in atraktivni, potem je pri njihovi izdelavi pomembna izbira fontov pisave, barv in celotne usklajenosti s preostalo shemo plakatov. Končni učinek reklamnih plakatov na takšen način nikoli ne bo pod vprašajem.