Pri izvedbi različnih promocij se pogosto poslužujemo enostavnih in ugodnih izdelkov, ki jih lahko mirne vesti razdelimo med ciljno publiko in stranke. Gre za promocijska darilca, ki imajo lahko zelo dober učinek. Nekateri izdelki se v tej vlogi odlično znajdejo, zato se splača premisliti, kakšen promocijski material bo imel najboljši učinek. Res pa je, da ni vse odvisno le od samih izdelkov – upoštevati moramo značilnosti promocijske akcije, lastnosti svoje ciljne publike ter seveda okoliščine, v katerih darila razdajamo. Vse to pomeni, da bo dobro uspela le dobro načrtovana in izvedena akcija.
Vsekakor pa imajo osrednjo vlogo izdelki, ki jih za ta namen izberemo. To so lahko povem enostavne zadeve, recimo ovratni trakovi, ki so zelo priljubljeni. Najbolje se obnesejo vsestransko uporabni izdelki, še posebej tisti, ki so ob obdarovanju že takoj zelo uporabni. Ovratni trakovi so idealni za promocijo ob kakšnih sejmih, konferencah in drugih dogodkih, pri katerih bodo v uporabi. Seveda so tudi sicer uporabni in nimajo le enkratne vrednosti, zato lahko pričakujemo, da bodo svojo nalogo opravljali tudi na dolgi rok. Poleg tega so ovratni trakovi kot nalašč za prilagoditev z različnimi barvami in vzorci, poslikamo pa jih tudi z logotipom in sporočilom podjetja. Tako dosežemo še boljši učinek promocije. To velja za vse promocijske izdelke, ki morajo biti primerni za takšno obdelavo.
Raznovrsten promocijski material dobimo predvsem pri večjih trgovcih, ki imajo zelo pestro ponudbo, po kateri lahko brskamo. Tako dobimo tudi navdih za izbiro kakšnih posebej posrečenih daril. Ovratni trakovi so le en primer vsestransko uporabnega izdelka, ki je primeren za uporabo v vlogi promocijskega darila. Kar nekaj je klasičnih opcij, na katere se lahko vedno zanesemo, recimo na pisala in pisarniški material, majice, kape in drug tekstil, ter na vžigalnike in druge drobne uporabne izdelke. Lahko pa najdemo kakšne zelo kreativne in nenavadne opcije za promocijski material!